אנשי חברת מויש רואים עצמם יותר מאשר חברה קבלנית, אלא למעשה "משפחה". את החברה יסדו בשנת 1992, ארז סעד ומשה רוזנפלד, שני אנשים עם לב רחב, ידיים מיומנות וניסיון רב בתחום הבנייה. הם חרטו על דגלם מספר עקרונות: הקפדה על מחויבות בלתי מתפשרת, איכות בנייה, עמידה בלוח זמנים, שמירה על מסגרת התקציב של הלקוח ובטיחות העובדים וסביבתם.

 

צוות מויש רואה עצמו כמגשים פנטזיות של מעצבים ואדריכלים והם אומרים “כשיש פרויקט שאדריכל תוהה אם אפשר יהיה לממש אותו, בדיוק בנקודה הזו אנחנו נכנסים. תנו לנו את הפרויקטים המיוחדים האלה שלא נעשו עדין בשום מקום, אנחנו רוצים להתלהב אתכם מהרעיון ועד ההתרגשות של הביצוע – ואדרבא, אפילו לדחוף את הלקוחות שלנו עוד כמה צעדים קדימה, למשהו חדשני יותר”.

 

 

 

כחלק מהרצון להרחיב את מגוון השרותים מהם נהנים לקוחותיה, רכשה מויש את חברת מ.ברקן הנדסה בע”מ וזו שינתה את פניה הניהוליים והביצועיים ושמה דגש בשנים האחרונות על מבני תעשייה וציבור, לצד בניה בוטיקית ומיוחדת. באמצעות שילוב היכולות של מויש עם חברת הבת מ.ברקן, מקבלים לקוחות מויש מעטפת מושלמת לבנייה מקצועית וחדשנית, תוך עדכניות טכנולוגית.

 

 

 

גם כיום, לצד הטכנולוגיה החדשנית מתבלטת מויש במרכיב האנושי שלה, עם צוות עובדים מוסמכים ומומחים בתחומם, בעלי הכשרה גבוהה ומגוון רחב של ידע וניסיון בולט בתחומי הבניה. את הנהלת החברה מוביל המנכ”ל ארז סעד ולצדו הסמנכ”ל המסחרי אלי כנען. ניהול העבודה באתרים מתבצע על ידי צוות מנהלי פרויקטים מיומן ובתמיכת מערכי בקרת האיכות ועם זאת החברה מגובה במערך קבלני משנה וספקים ששותפים לחזון שלה ועובדים איתה בקביעות לאורך שנים ארוכות, תוך שיתוף פעולה ומחויבות הדדית.

חברת מויש מציעה מגוון רחב של עבודות בנייה, עם התמחות בעבודות גמר: בינוי וגבס, תשתיות חשמל ומנ”מ, תשתיות אינסטלציה, מיזוג אויר, מסגרות, נגרות, אלומיניום, וכן תשתיות פיתוח. העבודה לפי התקן האמריקאי  LEED – Leadership in Energy and Environmental השומר על איכות ובריאות הסביבה.

מויש בע”מ העבודה 24, ראש העין טלפון 03-6418640 פקס 072-2448346
לאתר חברת מויש
פייסבוק
אינסטגרם

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
עיצוב פנים
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
  צורת הבניין מהדהדת את האורות המהפנטים של הזוהר הצפוני, כאשר המבנה מתפתל בחן
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
עיצוב פנים
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*