הם מתכננים ומעצבים, כל אחד בדרכו שלו ועם ה"אני מאמין" הייחודי לו. מעבר ליצירות שלהם, מסקרן לא פחות להבין מאיפה הם עובדים, מה ההשראות שלהם ועד כמה המשרדים שלהם מבטאים את ההעדפות העיצוביות שלהם.

הסטודיו החדש בבניין לשימור של מעצבת הפנים צביה קזיוף: עכשווי ומגובש

 

תכנון ועיצוב צביה קזיוף. צלם עמית גירון

 

הסטודיו החדש שוכן בבניין לשימור בלב התרבות התל אביבי, בסמוך למקומות אייקוניים, כמו התיאטרון הלאומי “הבימה”. הסטודיו מתפרס על פני 43 מ”ר, כולל 4 עובדים והוא עוצב כיאה ל”אני מאמין” של המעצבת צביה קזיוף – שופע סטייל, מקרין נינוחות וחמימות, לצד שילוב עשיר של חומרים כמו אבן, טרצו, ברזל, זכוכית, עץ וקוריאן.
במבואת הכניסה אנו פוגשים מימין קיר זכוכית גלי, שמשתלב בצורה חלקה עם הנגרות, שמגדיר את המשרד הראשי של קזיוף ושומר על אווריריות וקלילות של הסטודיו. מימין, חלל האופן ספייס שם מתכננים ומעצבים עובדות הסטודיו. המטבח שממולנו עוצב CUSTOM MADE בנגרות עילית, מתהדר בעץ אגוז, פסי פליז וקצוות מעוגלים. השירותים הם פנינה עיצובית בזכות כיור שוקת דרמטי ומיוחד בעיצובו.
עוד במשרד, חדר ישיבות עם שולחן עגול, כורסאות נינוחות סביבו וספריית חומרים עשירה, שעוצבה עם תאים מודולריים שבכל אחד מהם עושר חומרי שמייצג כל אחד מהפרויקטים שבעשייה. השפה העיצובית ברורה והיא כוללת גווני אדמה ואבן חמים ונעימים, שביחד יוצרים סגנון מגובש, עכשווי וייחודי.

 

 

 

 

 

 

הסטודיו של שירלי דן : נגיעות אירופאיות ותחושה של בית

 

 

אדריכלות ועיצוב שירלי דן. צלם אלן שוורצמן



הסטודיו החדש והחמים ממוקם במושב בשרון, בנוי על נחלה של כ-3 דונם, עם שני קומפלקסים נפרדים – האחד בית והשני כאמור הסטודיו. המשרד בן 180 מ”ר, הפרוסים על פני קומה אחת, ומאכלסים 10 עובדים. כיאה לסגנון העיצובי של שירלי דן, בעלת משרד לאדריכלות, תכנון ועיצוב, הוא בנוי באווירה ביתית עם נגיעות אירופאיות מובהקות וגינה שעוטפת אותו והגישה אליה מכל אחד מחדרי הסטודיו.
העיצוב ססגוני וכולל שפע אלמנטים וחומרים, בהם סוגים שונים של אבנים מפירוק, הרבה מאוד עץ בווריאציות שונות, קרניזים בפנים ובחוץ, דקורים, טפטים וכמובן קמין חמים ונעים שמתהדר בכל אחד מהפרויקטים שלה. החלל מורכב מאופן ספייס גדול וארוך שבסופו ממוקם חדרה של דן. החדר עם קירות זכוכית, שמקלילים את המשרד. עוד במשרד חדר ישיבות גדול ומרווח, עם ספרייה שחורה בשילוב פליז, ובר יין עשיר. המשרד עם גג גלוי וקורות עץ מולבנות, שמשרות אווירה אלגנטית וכפרית.
הגינה והמשרד מתערבבים האחד עם השנייה, בהתאם לתפיסת העולם של דן, שהחוץ והפנים הם מקשה אחת. הרבה מחשבה הושקעה בגינה, כאשר ישיבות צוות, פגישות עם לקוחות, ספקים וכו, מתרחשות גם בה. הגינה בעלת צמחייה עשירה עם עצי זית ואבוקדו בני עשרות שנים, כוללת שפע פינות ישיבה שונות, בין היתר שולחן ישיבות, שולחן אש עם מקומות ישיבה סביבו, מטבח חוץ ואפילו בריכת שכשוכית קטנה.

 

 

 

 

 

 

המשרד של דניאל מיכאלי: שופע דרמה ואלגנטיות

 

דניאל מיכאלי. צלם ליאור טייטלר.

 

משרדו החדש של מעצב הפנים דניאל מיכאלי ממוקם באזור השרון. המשרד, הכולל צוות של 7 עובדים, עוצב בסגנון מודרני, עם הרבה דרמה ונגיעות אלגנטיות בחלל, בכיכובו של השחור. על רקע השחור, מתנוסס הזהב שמגיע באמצעות נגיעות מושכלות בפרופילים ובגופי תאורה. דלפק קבלה עוצמתי בכניסה למשרד, אלמנט של אבן, שכולל גם ספריית חומרים ואקססוריז.
זאת ועוד, ריהוט ואלמנטים נוספים בגוונים נועזים, מספקים למשרד ניחוח צעיר שופע סטייל בחלל ההמתנה שמשמש גם כפינה נעימה לצוות, עם ספת באבל תכלת, פוף חרדלי ותמונה אומנותית גדולה ועוצמתית.
עובדי המשרד עובדים בחלל האופן ספייס, עם קירות שחורים ופרקט שחור. חלל המאפשר לעבוד ביחד ולחוד. עוד כולל המשרד, חדר ישיבות שם מוצגים הפרויקטים ושם מתקיימות הפגישות עם הלקוחות, וחדר העבודה של מיכאלי, עם שולחן עוצמתי עם שיש גידים, וסביבו כורסאות קטיפה ירוקות.

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
עיצוב פנים ישראלי
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
  צורת הבניין מהדהדת את האורות המהפנטים של הזוהר הצפוני, כאשר המבנה מתפתל בחן
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים ישראלי
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
עיצוב פנים ישראלי
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*