בעוד חנויות הספרים בארץ, מציעות לנו קילוגרמים של ספרים בשקל, הרי שחנות הספרים Morioka Shoten היא חנות ייחודית למכירת ספר אחד, שנפתחה בגינזה בטוקיו, במאי 2015 ומושכת אליה מאז, מבקרים מכל העולם.

 

35_Morioka_02_650

החנות המעוצבת בצורה מינימליסטית, מציגה רק ספר אחד בשבוע, ליתר דיוק, כמות של עותקים של ספר אחד המתחלף מדי שבוע. למרות שבדרך כלל הצגת הספר מלווה בתצוגת כמה יצירות אמנות או תצלומים הקשורים לנושא הספר, הרי שהספר האחד והיחיד, נשאר גולת הכותרת של החנות כולה.
צבע לבן מכסה את קירות ותקרת הבטון שלה והיא מכילה רק שני רהיטים: שידת מגירות וינטאג’ המתפקדת גם כדלפק ושולחן קטן, המציג את הספר המוצע.
מאחורי הקונספט הייחודי הזה עומד Yoshiyuki Morioka, אשר הגה את הרעיון בעת שניהל חנות ספרים אחרת, קונבנציונלית יותר, שם ארגן ערבי קריאה וחתימה של סופרים על ספריהם. אם אירוע ומפגש כזה עם ספר אחד, מושך כל כך הרבה אנשים – למה לא, הוא חשב, להשיק חנות ייעודית שבה המוקד יהיה תמיד רק על ספר אחד ומיוחד?
חנות הבוטיק נמצאת בקומת הקרקע של בניין סוזוקי, שנבנה בשנת 1929 ונחשב כאחד המבנים המפורסמים של טוקיו. מתחילת שנות השלושים ועד סוף מלחמת העולם השנייה, היה זה ביתו של המו”ל היפני ניפון קובו, שהוציא את כתב העת התעמולתי “ניפון”.
היא מתאימה לכם במיוחד, אם אתם מתקשים בבחירת ספר מתוך השפע המוצע כיום בחנויות. כמובן, אם הספר שתימצאו בחנות היפנית לא יהיה לטעמכם, אתם תמיד תוכלו לחזור אליה לאחר שבוע. זה במידה ואתם קוראים יפנית, כמובן.

35_Morioka_11_650

35_Morioka_17_650

content_plainmagazine-morioka-store

content_plainmagazine-morioka-store-front

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
עיצוב פנים
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
עיצוב פנים
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*