קומת בוטיק של מותג ישראלי, עוצבה בהשראת שוק ישראלי אותנטי ומתחם עבודה שיתופי, עוצב בהשראת בתי המלון של הבעלים: שני משרדים שעיצב המשרד של אדריכל רואי דוד

חללי העבודה המשותפים של Brain Embassy

חללי העבודה משתרעים על שטח של כ-5,300 מ”ר, ב- 5 קומות במגדל “אדגר 360” בתל –אביב. קומת הבוטיק של המותג תוכננה כך שהיא נשענת על הקווים המנחים של המותג העולמי והקומות הקיימות – אך מתקיימת כקומה עצמאית, פנינה ייחודית בלב איזור העסקים המתהווה.
האתגר העיצובי הראשוני היה יצירת מרחב אשר ממשיך את אווירת “השוק הישראלי”, שהיה מקור ההשראה לפרויקט. קומת הבוטיק מתחקה אחר הפינות הנסתרות בפאתי השוק, שם מתגלים המראות הייחודיים ביותר, הזיכרונות האותנטיים והריחות הקסומים.
רעיון זה משתקף ברחבי החלל במגוון טקסטורות, צבעים ואיזורי הישיבה המגוונים לדוגמא פינת ישיבה שנחצבה בתוך קיר נגרות והיושב בתוכה כמו נזרק לעולם אחר כשציור קיר ייחודי עוטף אותו. הקומה מעוצבת לפי מסלול ה- “Be Yourself- Private Unit” ומחולקת ל-6 יחידות שונות המכילות חלל אופן ספייס עם עמדות עבודה, חדר מנהל, חדר ישיבות ל 3-4 אנשים ומטבחון. חללים ציבוריים המשמשים את יושבי המתחם- מטבח גדול מעוטר באריחים צבעוניים, חדרי ישיבה אקוסטיים “Face to Face” וסלון ישיבה בכניסה לקומה המאפשר נקודת מפגש ואזור עבודה בלתי פורמלי. האיזורים הציבוריים הם חלק מהתרבות של המותג ושם דגם על חיי קהילה עשירים במתחם.
החומרים בפרויקט מתכתבים עם המוטיב העיצובי תוך שימוש בשפת המותג – לבנים אדומות ממוחזרות, רשתות ברזל, רצפת פרקט אלון, אריחים צבעוניים, קורות עץ, שטיחים, צמחייה עשירה, זכוכית ובדים צבעוניים. בנוסף, היו מספר פריטים שנוצרו במיוחד עבור פרויקט זה: עיצוב וייצור תקרת אריחי בד, גופי תאורה מותאמים לעמדות העבודה המאפשרים למשתמש לכוונן את זוויות התאורה מרחוק, אריחים אקוסטיים התלויים בתקרה ובקירות ופרטי נגרות ייחודיים.

תכנון: רואי דויד אדריכלות
לקוח: אדגר השקעות ופיתוח בע״מ
שטח: 900 מ״ר / שנה: 2021
מעצבת ראשית: שניר זוהר
ניהול פרויקט: דוד רז בע״מ / קבלן ראשי: רום גבס בע״מ
מיתוג: OKD / מחיצות: אינובייט / ריצוף: כרמל ביזנס, אינוויט ואלוני
תקרה בהתאמה אישית: מורדיס, HILOW / תאורה: צח כהן טל כהן,אקסקלוסיב
נגרות: מורדיס / צמחייה: אינטרפלנט
חיפויי קיר: מילסטון, HILOW , אלוני / ריהוט: KINNARPS
אריחים: טלאור

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ROOMS רעננה

הסניף השני בפרויקט חללי ה- CO-WORKING של רשת מלונות פתאל, מתפרס על פני 3,900 מ”ר בשתי קומות בבניין ברעננה ועוד קומת הגג ששטחה 400 מ”ר. עיצוב ותכנון החלל משקף הן את עולם המלונאות המתקשר לחברת פתאל והן את עולם ה- CO-WORKING. חלל בו נפגשים ערכים של אירוח, שירות ויחס אישי – עם ערכים של עבודה בצוותא, קשרים חברתיים ועסקיים וסביבה מגוונת.
האתגר העיצובי הראשוני היה ליצור חלל שיתאים לא רק לשוכרים המעוניינים להגיע ולעבוד בסביבה נעימה ושיתופית, אלא גם חלל שידע לספק את חווית האירוח המלונאית. חברת פתאל שמה לנגד עיניה את החזון ליצירת חיבור היברידי בין עולם המלונאות לעולם חללי העבודה וכך ליצור חוויה חדשה ויוצאת דופן של מרחבי עבודה שתומכים בחוויה המלונאית ולהיפך.
המתחם מחולק לחדרים המכילים עמדות ו”סוויטות”- חלל אופן ספייס רחב המכיל עמדות בתצורת ישיבה גמישה, חדר ישיבות פרטי ומטבחון. התכנון הפרוגרמתי שם דגש על יצירת מעטפת של חללי משרדים וניצול החלל הציבורי סביב גרעין המבנה לטובת נקודות מפגש ועבודה שונות. בפני דיירי מרחב העבודה יעמדו מגוון אפשרויות לבחירת צורת העבודה המועדפת בחללים הציבוריים המגוונים: לנהל שיחה נעימה ב-LOUNGE , לעבוד בשקדנות בחלל ה-LOBBY או לשוחח ביחידות ב-PRIVATE ROOMS. את שתי קומות המתחם מחבר גרם מדרגות ייחודי עשוי יציקת בטון ואריחים דמויי טראצו- השואב השראה מגרמי מדרגות קלאסיים.
שפת העיצוב ומיתוג החלל נעשתה בשיתוף עם סטודיו ROOF המתמחה במיתוג מלונות, על מנת לייצר איזון בין עולם המלונאות הוותיק והמוכר, לעולם החי והבועט של חללי עבודה. ניתן לראות את ההוליסטיות במרחב בבחירת חומרי הגמר, בפריטי הנגרות השונים ובגופי התאורה המאירים את המרחב – כולם לקוחים מעולם המלונאות ונמצאים בתפר שבין קלאסיקה לחדש, ומאזנים את הבחירות התעשייתיות המאפיינות את עולם עיצוב המשרדים.

תכנון: רואי דויד אדריכלות
לקוח: פתאל / שטח: 4,300 מ״ר / שנה: 2020
קבלן מבצע: טרה הנדסה / ניהול פרויקט: בנדל/מעוף
מחיצות זכוכית: INNOVATE / גופי תאורה: צח כהן, יאיר דורם
נגרות: נגריית תירוש / שטיחים ופרקטים: אינוויט, ש.ב.א
תקרות וקרניזים: ש.י.ר.ן פרופילים
תקרת אמן: אוהד בנית, גיא סיגמנט
ריהוט: BASIC COLLECTION / מיתוג: סטודיו ROOF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
לגור בארמון הקרח
עיצוב פנים
לגור בארמון הקרח
הפלא הקריסטלי הזה משקף את מהלך השמש, את היופי של סביבתו, מנצנץ כמו יהלום
הבית שבנה האדריכל לנמלים, הוא מופת לחיי קהילה של אחדות, שיתוף ושייכות
עיצוב פנים
הבית שבנה האדריכל לנמלים, הוא מופת לחיי קהילה של אחדות, שיתוף ושייכות
  מיקרוקוסמוס שעוצב בהשראת היעילות והאחדות של מושבת נמלים. העיצוב משלב בצורה חכמה צורה
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*