בליבו של המרכז הלוגיסטי הענק של חברת השילוח אוריין, מצויים משרדיה, מתפרסים על שטח של כ-10,000 מ"ר, ערוכים בארבע קומות במבנה מרהיב.

איזור הכניסה לחברה מחופה בחומרים מעולם התוכן שלה – פח מכולות, קרשים של משטחים ורשתות מתכת. מעל החלל מרחפים “ארגזים” של תאורה.

 

הפרוגרמה שהנחתה את עיצוב הפנים, התבססה על מספר עקרונות:
חדשנות –המשרדים החדשים מיישרים קו עם הסטנדרט של תעשיית ההייטק ומציעים חללי עבודה, ישיבות ופנאי ברמה הכי גבוהה שיש. בין היתר המון חדרי טלפון מפוזרים במשרדים, לאונג’ים ופינות ישיבה לא פורמאליות, חדר כושר מאובזר עם קיר טיפוס, כמה קפיטריות ומסעדות לשימוש העובדים, מרפסת גדולה, חללי הדרכות, ועוד…
חללי עבודה גמישים – השינויים באופן העבודה וגם בהיקף הפרויקטים הם קיצוניים ומהירים מאוד. בהתאם נעשתה אנליזה לגודל ואופי צוותי העבודה בחברה והמעצבים יצרו גריד של “שכונות” המורכבות מ-12 חברי צוות עם מנהל וחדר ישיבות צמוד, ועל בסיס הגריד הזה תוכננו הקומות השונות במטרה לאפשר לארגון גמישות מקסימלית בהתמודדות עם גידול ושינויים עתידיים.
שילוב מרתק בין טכנולוגיה לאנשים – כל החומריות והנראות של הפרויט בנויה על השילוב המרתק הזה שבין טכני לאנושי, שילוב שמגדיר את הרוח של הארגון. כך למשל רצפות עץ ושטיחים עומדים בניגוד מפרה לרשתות פלדה, זכוכית ובטון. ריהוט ביתי בצבעים חמים בפינות הישיבה השונות מרכך את הגריד האדום של המערכות הטכניות החשופות על התקרה. הניגודים הללו מכניסים חיים ועניין בחלל, ומבטאים את התרבות הארגונית של אוריין.
חווית עובד – מעבר לאפקט ה-WOW ולעניין הויזואלי שנוצר בחלל, ניתנה תשומת לב לתנאי העבודה של כל אחד מהעובדים. המשרדים מרווחים ומטופלים אקוסטית בצורה מעולה, גם בחדרים וגם באיזורי האופן ספייס. התאורה מדוייקת ונוחה, ומצליחה לחלק את החללים בין איזורי עבודה לאיזורי פנאי והתרעננות. כל עמדות העבודה מושקעות מאוד מבחינה ארגונומית ומכילות חללי אכסון אישיים, נהנות מאור טבעי וגישה לחלונות, משילוב של צמחיה טבעית ברחבי המשרד ושפע של פינות לקיים מפגשי עבודה מכל הסוגים.

אדריכלות המבנה: הוק אדריכלים
עיצוב פנים: יובל סמואלוב
אדריכלות נוף: מקום, ד”ר בני שדמי
תכנון תאורה: מיכל קנטור
קבלן מבצע: אלקטרה דנקו
מחיצות רצפה תקרה: אינובייט
תקרות: ספירו, הכט אפרים
ריהוט משרדי: וקסמן

 

 

תמונה של איזורי העבודה הפתוחים: כל קבוצה של 12 עובדים מופרדת למחצה מהחלל הפתוח, ומעליה אלמנט מרחף דרמטי דמוי גג, שמסייע להגדיר את החלל ומוסיף בליעה אקוסטית משמעותית.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*