משרדי חברת "שבט בנימין" מיועדים לכ-14 עובדים ושטחם הוא כ-240 מ"ר. הם ממוקמים במרכז העסקים עזריאלי בחולון ותוכננו עבור חברה קבלנית המתמחה בביצוע עבודות גמר למשרדים.

שתיים מחזיתות מעטפת החלל פונות החוצה ומציפות את המשרד בשפע של אור טבעי. LAYOUT החלל הוא מלבני. מאפיין עיקרי בפרוגרמה היה להכיל ולשלב את אופיו המזמין והאנושי של בעל החברה ובד בבד, להטמיע את פעילויות החברה ואת החומרים עמם הם מרבים לעבוד כחלק מהעיצוב ובאופן מדויק ומוקפד שיהווה תצוגת תכלית של רמת הביצוע והגבוהה ויכולותיהם המקצועיות. אורחי החברה מבינים מידי שיש להם עסק עם קבלן מבצע שיודע לדבר בשפת החומר, שמצטיין בחיבורים בין אלמנטים ובעבודה מדויקת ומוקפד.

 

 

 

 

החשיבה העיצובית מאחורי עיצוב חללי המשרד, באה לידי ביטוי בחומרים השוטפים המשמשים את החברה, שמתמחה בעבודות גמר באופן יומיומי ומבדלים את התוצר הסופי ביחס למשרדים אחרים. עולם הבנייה נכנס AS IS ומשמש כחומר. המעצבת בחרה לחבר בין שני העולמות, כך שכבר שנכנסים מבינים שמבואת הכניסה שייכת לעולם הבנייה, בזכות קירות בלוקים חשופים בעוביים שונים היוצרים טקסטורה תלת מימדית בקירות. רשת ברזל בטון ליציקות ממוקמת על גבי קיר הכניסה ומשמשת תלייה של קסדות עבודה. תקרה חשופה וריצפת בטון נכנסו גם לקטגוריה נושא עולם חומרי הבניין הבסיסיים.

 

 

 

 

בעלי החברה ידוע באהבתו לקולינריה ועל כן אחד הצירים המרכזיים בחלל המרכזי הוא המטבח הפתוח שמזכיר יותר את אלה שרואים במסעדה או בבר. הוא משמש כמובן כמטבח בו מארחים, מכינים ארוחות צהריים ועושים מינגלינג. בפועל זהו איזור מפגש א-פורמלי מצוין למפגשים עם לקוחות ולסגירת עסקאות וכן לשיח בין העובדים. החלל הדינמי והתוסס הוביל לכך שסביבת העבודה הקודמת השתנתה וחלק גדול מהעבודה מתנקזת דווקא לחללים הפתוחים והמשותפים.
החלוקה הפנימית כמעט ואינה כוללת סגירות גבס אלא מתבצעת על ידי מחיצות פתוחות ואווריריות, רובן ככולן עשויות מחומרים מתעשיית הבניה כמו ברזל יציקה, עץ ממינים שונים, טרנסמיסיה (סוג של מתכת דחוסה), פח שעבר תהליכי חימצון ועוד. בתוך כך, התקרות בחללים חופו אריחים שחוררו באמצעות CNC וחופו בחלקם הפנימי בצמר סלעים שהופך אותם לאקוסטים.
קונסטרוקציית הצמחייה מבדלת בין החלל הציבורי לאזור העובדים. היא מיוצרת מקונסטרוקציית יציקת ברזל עגול אליה רותכו רשתות ובכך נוצר מעין כלוב בתוכו הוטמעו אדניות בהן נשתלה צמחיה טבעית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*