אולם תצוגה חדש של מותג מוכר, ביקש להעניק ללקוחותיו חוויה ייחודית ומסקרנת. רותם עומר ונטלי טולדנו, בעלות סטודיו אינטו Studio Intu, המתמחה בעיצוב חללים מסחריים, תכננו עבור המותג חלל, אשר מתבסס על ערכי החדשנות וההשראה ומבקש להביא בשורה חדשה לעולם החיפויים.

המבנה בראשון לציון ניחן במראה תעשייתי והקונספט העיצובי שהביאו המעצבות, מאפשר לו להישאר כזה, תוך שהן עושות שימוש באופי העיצובי הגס שלו, כדי ליצור חוויה עיצובית שמשתמשת בצבע ובטקסטורות גרפיות.
מעטפת הבטון האפורה והגרומה, אשר שימשה כרקע, העניקה הדגשה לצבעים עזים וטקסטורות רבות, אשר מחמיאים זה לזה.
העיצוב מיישר קו עם מותגי העל העולמיים, אשר מרבים להשתמש בכתמי צבע עזים בעיצוב החזותי של המותג שלהם, כדי להנגיש אותו לקהל הרחב וליצור חלל אשר מזמין ומניע לפעולה לכלל הלקוחות.
מטרתם של העיצוב והתכנון הקונספטואליים, לתקשר עם הלקוחות הנכנסים והם מתבססים על ערכים של אופנה, השראה ותעוזה.

 

 

החלל מארח קהל לקוחות מקצועי של אדריכלים ומעצבים וגם לקוחות פרטיים והיה צורך להתאימו לקהלי יעד שונים, תוך מתן דגש להיסטוריה של המותג המיתולוגי, הקיים כבר יותר מ-40 שנה ברחוב בוגרשוב בתל אביב ועושה כעת את הצעד לעבר עתידו של המותג.
חלל החנות כולל שתי קומות המתפרשות ביחד לשטח של 260 מ״ר, שתוכנן כמרחב פתוח עם תחימות עדינות ומזמין שיטוט וצפייה בקולקציה מתחלפת, אשר מוצגת על הקירות השונים. כך לאורך כל החלל, העין תפגוש בכל רגע נתון, כתמים עזים של צבע בשילוב של גרפיקות וטקסטורות משתנות. אך עם זאת, קיים איזון עדין אשר מטרתו לשמור על החלל נעים למשתמש.

 

 

 

 

החלל מספר את סיפור המותג המרשים של “טפטים צביקה”. הקונספט העיצובי שם דגש על חווית לקוח מעוררת ומסקרנת ועל יצירת חללים נפרדים מבלי לפגוע בשלמות החלל כולו.
הדגש המרכזי הושם על החלל העגול המרכזי, המשמש כחלל להתייעצות והתחבטות, מעין ״חדר עבודה״, בו ניתן להתרשם מדוגמאות החומרים ומהקטלוגים. החדר תחום בקירות עגולים, אשר מוצגת עליהם קולקציה מתחלפת של גרפיקות והוא מעניק חוויה מהנה ומעוררת ללקוחות.
עמדת ההתנסות בולטת במרכז החנות. ממנה ניתן ליצור קשר עין אל כל חלקי החלל. היא בולטת כלפי הנכנסים לחלל, מייצרת עניין וסקרנות. דוגמאות הטפטים ניתנים להחלפה בקלות ומשפיעים על עיצוב החלל כולו, אשר הופך לקנבס שמקבל לתוכו את תחלופת התצוגות והדגמים.

 

 

אזור התצוגה של הטפטים, תוכנן כקירות תצוגה בעלי מסגרת עבה, מעט מורחקים מהקיר, בעלי תאורה מדגישה. החלל המקיף אותם נצבע אפור כהה ופינות החלל עוגלו על מנת לשמור על מסלול לקוח רך ומעגלי. החלל מאפשר אופציות שונות לישיבה לבחירת טפטים וחומרי גמר. כך למשל, גם פינת הקפה, עבורה נבחר הצבע הירוק כמשלים הצבע הכתום, מכילה עמדת בר אשר גם היא משמשת כמקום ישיבה ואירוח ללקוחות. בקומה העליונה, ניתן למצוא פינת עבודה מעוצבת ושקטה ללקוחות אשר מחפשים מעט יותר פרטיות.
המראה המרשים של החלל הכפול נשמר על-ידי טשטוש הגבולות בין הקומות, שימוש בפסי צבירה וספוטים לבנים ובהגבלת תשתיות הנתלות על-גבי התקרה.

 

 

המעצבות מסטודיו אינטו המתמחה בעיצוב חנויות, חללים מסחריים ועסקים תוך מתן חווית לקוח משמעותית, מסכמות את העשייה ואומרות ״בעידן של היום, מותגים צריכים להיות חכמים ולהמציא את עצמם בכל פעם מחדש. אנחנו בעד ללכת עם הקונספט עד הסוף, להמציא חוויה שהיא ייחודית למותג ולחזק את מערכת היחסים בין הלקוח לבין המותג באמצעות החלל הפיזי״

תכנון ועיצוב: סטודיו אינטו
אינסטגרם  פייסבוק  לינקדאין
צילום: תמיר רוגובסקי
לקוח: טפטים צביקה

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
עיצוב פנים ישראלי
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
  צורת הבניין מהדהדת את האורות המהפנטים של הזוהר הצפוני, כאשר המבנה מתפתל בחן
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים ישראלי
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
עיצוב פנים ישראלי
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*