כולנו יודעים שהמטבח הביתי זוכה ליחסי ציבור מעולים, וודאי אצלנו בישראל, כאן הוא נחשב לציר החשוב ביותר. אך למרות שנדמה שכבר ראינו ושמענו הכל, מסתבר שגם בגזרה הזאת עוד אפשר להפתיע ולחדש. חלל המטבח זוכה לאינטרפרטציות צבעוניות מאי פעם, שהופכות אותו לשיקי, אומנותי, מרענן ובלתי מתאמץ. את התדמית הרצינית והנקייה של העבר, מחליפה עתה זו העוצמתית והשמחה, מבלי לוותר על המראה המדויק והאלגנטי לו כולנו שואפים. רגע לפני האביב, כדאי להכניס צבע. גם במטבח.

עיצוב צביה קזיוף. צלם עמית גושר

 

“לא מדובר על אלמנטים בודדים כמו מחבת כחולה, או שלישיית כלי אחסון בוורוד פוקסיה, אלא במערך צבעוני שלם, שמשפיע באופן גורף על נראות האגף הציבורי כולו. עושה הרושם שגם הצרכן הישראלי, שעדיין נחשב לקונסרבטיבי, שבע כבר מהשחור והלבן ופתוח לפלטה חדשה, צבעונית ומתוחכמת” אומרת עדי לביא, סמנכ”לית השיווק של MODY.

 

מטבחי STOSA באדיבות MODY

 

מטבחי STOSA באדיבות MODY

מטבחי STOSA באדיבות MODY

 

מטבחי STOSA באדיבות MODY

 

תמר שעיו, סמנכ”לית שיווק נאנו מטבחים מסבירה “גל הצבע ששוטף את עולם העיצוב לא החל היום, אך ניכר שהוא מתעצם ומשתלט גם על פונקציות שעד כה בחרנו במודע לעצב כמונוטוניות. תפיסת ה- Less Is Bore מבקשת לדחוק את החד-גוניות הצידה ודוגלת בחללים שמחים ומלאי חיים ועם זאת, חשוב מאוד להשתמש בצבע במידה הנכונה. לא בכדי בין הקולקציות החדשות שהגיעו ארצה, מתהדרים גם משטחים מלאי חיות ושיק”.

 

נאנו מטבחים

 

נאנו מטבחים

 

“צבע הוא גל של אנרגיה ותדר וככזה הוא משפיע במישרין ובעקיפין על נפש האדם – לחיוב ולשלילה. לכן האיזונים והמינונים הם אקוטיים ויש לוודא שהצבעים במרחב לא סותרים האחד את השני או מייצרים עומס וויזואלי” מסבירה מעצבת הפנים צביה קזיוף. לדבריה “בפרט במטבח, שהיה ונותר אזור שמחליפים אחת לכמה עשורים, חשוב לחשב את מסות הצבע והגוונים ומכיוון שברוב הדירות והבתים בישראל מדובר בפונקציה שממוקמת בסמוך לכניסה וכחלק אינטגרלי מהחלל הציבורי חשוב לבחור בגוונים שיהיה נעים להסתכל עליהם גם בפעם ה-30. בתוך כך, שימוש עודף בצבע יכול לעורר תחושת אי נוחות, לעורר ויכוחים ואגרסיות ודרך נוספת למנן היא להתאים את צבע החזיתות לגווני הריצוף והקירות, כך גם נגדיר מי השחקן הראשי ואם רהיט המטבח שבחרנו הוא דרמטי, נועז וצבעוני את הרקע כדאי להותיר שקט והרמוני”.

 

עיצוב צביה קזיוף. צלם אלעד גונן

 

תכנון ועיצוב צביה קזיוף. צלם עמית גושר

 

מעצבת פנים צביה קזיוף. צלמת יהודית הופמן מג’ר

 

“המטבח הוא החלל המרכזי בבית ופרט לפן הפונקציונלי כולנו כמהים לעצב אותו כיפה ואיכותי מתוך הבנה שהוא עתיד ללוות אותנו לאורך שנים. לכן חשוב לתת מענה גורף וכחלק מעבודת המחקר והפיתוח לרדת לרזולוציות הגבוהות ביותר”, מסכמת שעיו.

 

עדי לביא, סמנכ”לית שיווק ב-MODY, צלם: תומר קצב

 

תמר שעיו, סמנכ”לית שיווק, נאנו מטבחים. צלם יהודה ארגמן

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים - בתים
+כתבות מומלצות
בית של לקוחה שעוסקת באופנה / מיטל צימבר
עיצוב פנים ישראלי
בית של לקוחה שעוסקת באופנה / מיטל צימבר
  בני הזוג, היא בעלת בוטיק אופנה, והוא בעסקי הנדל”ן, להם 2 ילדים, שאחד
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים ישראלי
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
חיבורים מיוחדים בבית אלגנטי, עשיר וויזואלית וייחודי / דורית סלע
עיצוב פנים ישראלי
חיבורים מיוחדים בבית אלגנטי, עשיר וויזואלית וייחודי / דורית סלע
  הבית, שנבנה בשנות ה-90, ממוקם באחת מערי השרון. שטח המגרש הוא כדונם ושטח

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*