הלקוחות ביקשו לעצמם בית חמים ונעים אשר ירגיש ביתי ואינטימי למרות גודלו עבור משפחתם, זוג פלוס שלושת ילדיהם הקטנים.

 

ההתקשרות בין המעצבת סיוון יצחקי לבין בני הזוג החלה כאשר זו התלוותה אליהם לראות מספר בתים ולסייע להם בבחירת הבית המושלם. כאשר הגיעו לבית הנוכחי, למרות אופיו הכפרי הכבד והמיושן ידעו כולם, הן המעצבת והן הלקוחות – שזה זה.
“במהרה התחלנו לעבוד על תוכניות ולצאת לדרך כאשר הדגש היה להשאיר את הבית בתום השיפוץ עם צביון כפרי חמים ונעים, אך עם טאצ’ קליל ורך, על מנת לשמור על חלל חמים ונעים. לאחר הבנת הצרכים, הלקוחות נתנו לי יד חופשית, וכך קרה שהובלתי אותם לטובת בית מדויק לצרכיהם ול-DNA של המשפחה” מסבירה יצחקי .

 

 

 

 

 

המעצבת ניסתה לשמור על חזות הבית הפנימית, כך שתתמזג בהרמוניה עם סביבתו החיצונית. ההיבט החיצוני התבטא יותר בצביעת הבית ללא שינויים מבניים. בהוספת פרגולת עץ רחבת ידיים בפטיו, וכן בהוספת מרפסת ענקית ואינטימית מחדר שינה על ההורים, הממוקמת מעל לפטיו של חלל הכניסה. בנוסף, חודשה הגינה, ובו זמנית גם הוקמה ותוכננה בריכה חדשה בעלת אלמנטים מודרניים ונקיים, ולצידה מטבח חוץ מפנק. בכל הקשור לשטח החצר היה חשוב ללקוחות והן למעצבת לשמור על הסביבה הירוקה, כך שהעצים הבוגרים נשמרו ושאר החלקים הוחלפו בצמחיה רעננה וקלילה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בפנים הבית כל התשתיות הוחלפו, כמו גם המעקה, חדרי הרחצה, והמטבח. כל ריצוף הבית הוחלף לפרקט עץ אלון בפלנקים רחבים בגוון אלון מולבן מבית MODY, על מנת לשוות מראה קליל ורך יותר . כל קומות הבית הולבשו בתקרות עץ עם תאורה מינימליסטית.
חדר המגורים תוכנן לאירוח, ללא טלוויזיה. חווית האירוח מזמינה לישיבה סביב קמין גז שנבנה בתוך ספריה המתנשאת לגובה של מעל 3 מטרים ובעלת רוחב של כ 10 מטרים. הקיר כח בעל עיצוב מודרני, כולל ספסלי ישיבה , ושלל ארונות שבתוכם מסתתר מקרר יינות ואחסון רב.

 

 

 

 

 

פינת האוכל הכפרית הוצבה בסמוך ומעליה מוקמו שתי מנורות ייחודיות שיוצרות מנגינה ייחודית דרמטית לחלל , ומצד שני אוזנו עם כיסאות עץ מינימליסטיים. מעל שולחן האוכל מוקמו שני גופי תאורה דומיננטיים עשויים מלולאות עץ פורניר בעיצוב אמורפי ונבחרו בגדלים שונים על מנת שיראה כמו פסל תלת מימדי בחלל.
בצדה השני של קומת הכניסה משתרע מטבח עצום בסגנון כפרי רך שמאגד בתוכו גם פינת אוכל ליום יום. לידה פינת משפחה עם ספריה בגווני מנטה מעושנת, כאשר כל פרט הנגרות עוצבו בהתאמה אישית לפי הצרכים של בני הזוג.

 

 

 

כאשר מגיעים לחדר השינה נפרס לפנינו חלל אחד מרשים כאשר נפתחות 2 דלתות עץ , עם פרקט עץ אלון ביישום פישבון. קירות חדר השינה עוטרו בחיפוי נוט פדר שנצבע בגוון אפרפר על מנת לשוות מראה כפרי חמים ומיוחד. בחדר שינה מעבר לשידת איפור ישנו סלון נעים אשר מאפשר עוד מרחב ישיבה נעים בחלל. ברגע שפותחים את ויטרינת חדר השינה מתגלה מרפסת הורים רחבת ידיים עם ריהוט כפרי וקמין חוץ. בצדו השני של החדר הורים ישנו חדר רחצה, שבו אמבטיית פרי-סטנדינג, מקלחון וארון רחצה רחב ידיים עם אריחי בטון מדוקקים ובריקים קטנים משולבים פס ניתוק פליז , אשר נותנים טאצ’ ייחודי לחדר הרחצה הייחודי ומשלבים בהרמוניה נעימה את הסגנון הכפרי עם נגיעות מודרניות. בצדו השני של החלל נמצאים חדרי הילדים שגם בהם בוצעו יחידות נגרות מעניינות וייחודיות.
במרתף הבית תוכנן משרד וחדר כושר ואילו בלב ליבו של המרתף ישנו חלל משחקים עם ספרייה ייחודית, ספה מפנקת ומסך קולנוע ביתי.

 

חיפויים, פרקט וסניטריה MODY

חיפויים, פרקט וסניטריה MODY

 

 

” הנכס היה בעל מהות כפרית מובהקת, והתעדכן בזכות בחירות נכונות אשר עדיין שמרו לו את הסגנון הקלאסי עם נגיעות מודרניות ונורדיות קלילות שנאספו לכדי אקלקטיות נעימה. לאט לאט השכבות הישנות התקלפו ואת מקומם תפסו חומרים קלילים ונעמים אשר שיוו לבית תחושה רגועה וחמימה על זמנית” מסכמת יצחקי.

על הפרוייקט: שיפוץ בית פרטי בשרון
גודל המגרש 700 מ”ר , הבנוי 600 מ”ר
חיפויים, פרקט וסניטריה MODY

 

 

 

 

 

 

חיפויים, פרקט וסניטריה MODY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים - בתים
+כתבות מומלצות
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים ישראלי
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים ישראלי
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
האסיינדה בהודו / MuseLAB
עיצוב פנים ישראלי
האסיינדה בהודו / MuseLAB
  בית Hacienda הוא מחווה למורשת הארכיטקטונית העשירה של ספרד ומקסיקו, שעוצב בהתאמה לאקלים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*