משרדי Quest, עזריאלי, חולון

QUEST היא חברה בינלאומית לפתרונות ניטור ואבטחה למחשבים וסביבות ממוחשבות. משרדיה החדשים במתחם עזריאלי בחולון, משתרעים על שטח של 800 מ״ר, הם משרתים 50 עובדים ובעיצובם הם מפגינים עוצמה, בינלאומיות ועכשוויות.

 

 

במרחב האופן-ספייס, שילבה מעצבת הפנים הדס מקוב, חדרים סגורים, ששימשו כחדרי ישיבות בגדלים שונים וכן חדרי ראיונות וחדרי ישיבות אינטימיים ״אחד לאחד״, כשההפרדה ביניהם נעשתה באמצעות מחיצות. הבחירה לעשות שימוש במחיצות (חברת My Desk) נועדה לייצר חציצה שקופה ומעודנת בין חללי העבודה לחדרים הסגורים ולהזרים אור פנימה ולצורך זה נבחרו דלתות עם מסגרת עדינה המאופיינות במראה נקי וקליל.

 

 

אתגר משמעותי נוסף היה לייצר תחושת אינטימיות גם בחלל הפתוח, וליצירתה אומץ הקונספט של ״שכונות״ בחלל: מרחבי עבודה אינטימיים עבור קבוצות של שישה עובדים, המופרדים זה מזה באמצעות מגוון מחיצות המשלבות אטימות ושקיפות, לוחות מחיקים ונעיצים ואלמנטים אקוסטיים. לצורך שיפור החוויה האקוסטית בחלל הפתוח שולבו בו גם לוחות אקוסטיים, כשהדגש הושם על רווחת העובד.
בין עמדות העבודה למעברים מוקמו מחיצות המשלבות ברזל ועץ בגוון טבעי שמעניק חמימות והן עוצבו ויוצרו ייעודית במספר וריאציות. כחלק ממדיניות החברה הבינלאומית, נבחרו שולחנות חשמליים מתכווננים המאפשרים עבודה בישיבה/עמידה, כשלכל משטח עבודה הוצמדו מחיצות אישיות המעניקות תחושת מרחב אישי סגור, שעולה/יורד עם השולחן. עמדות העבודה מוקמו בסמוך לקיר מסך שבחלל, כדי לאפשר חדירת אור טבעי לעומק המשרד.
להעצמת תחושת הביתיות והאינטימיות פוזרו בחלל הציבורי פינות ישיבה המשמשות למפגשים א־פורמליים, כמו גם לעבודה אישית בישיבה או בעמידה. הקפיטריה וחדר ה״פאן״ עוצבו בצבעים חמים ועזים על מנת לייצר חלל שבו יוכלו העובדים להתנתק ממטלות העבודה ולאפשר להם פסק זמן לדו שיח והירגעות בינם לבין עצמם.

 

 

 

משרדי Symantec, תל אביב

המעצבת הדס מקוב נצבה בפני אתגר של שינוי ארגוני, שבבסיסו שולבו 4 חברות הפועלות במתחמי עבודה שונים, לחברה אחת, בחלל אחד, עם קו עיצובי משותף ובעל זהות מקומית.

 

 

החלל ניחן בנוף אורבני מרהיב מהקומה ה-35 של מגדלי אלון, כל תל אביב פרוסה למרגלותיו, מנהר הרכבים המשייטים בנתיבי איילון ועד אניות המשא מול חופי תל אביב .”סיירנו עם הלקוחות בנמל תל אביב והסברנו שאנו רוצים להכניס את חוף הים פנימה ובה בעת לתת ביטוי למרכזיות של האוכל בחיי היומיום בישראל”, מסבירה המעצבת.

 

 

הקפיטריה: בכל קומה מוקמו מספר פינות קפה קטנות, כשהקפיטריה המרכזית עוצבה בהשראת מסעדת חוף, עם ישיבה תחת פרגולת עץ ועליה מטפסות גפנים. ארגזי עץ, מלאי כל טוב ארצנו עם ירקות ופירות, שולבו בקונסטרוקציית ברזל באיזור המטבחון, שקיבל חיפוי עץ תכלכל ורשתות ברזל אווריריות למוצרי המזון השונים. שולחן פינג-פונג ופינה סלונית ל – X-BOX מוקמו מיד בכניסה לקפיטריה. נוספה פינה סלונית נוספת, בהשראת החוף, ממנה נשקף הנוף האורבאני התל אביבי.

 

 

חלל כניסה רב-שימושים: המעצבים התבקשו ליצור חלל כניסה רחב ידיים שיאפשר התכנסות כלל עובדי החברה להדרכות ואירועים ועם זאת לשמור על חזות רשמית ומכובדת של חלל הקבלה הראשי של החברה .על מנת לנצל את המרחב בצורה מיטבית ביום-יום, תוכנן בו חדר ישיבות המופרד מהחלל הראשי על-ידי מחיצת זכוכית מתקפלת ונאספת ושולחן מתקפל בכדי לאפשר פינוי קל ומהיר.
בכניסה הראשית ניצב דלפק משיש לבן ומתכת שחורה, הצופה למרחב פתוח רב שימושי. בחלל זה שובצו פינות ישיבה הניתנות להזזה ובכך מתאפשרת התכנסות רבת משתתפים.
נשמרה חזית רחבה ופתוחה של קיר המסך כדי להכניס כמה שיותר מהנוף האורבני פנימה.

ארט, עיצוב ומיתוג אדריכלי: סטודיו hube

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*