קו רכבת עובר בשכונות המגורים ובאזור המסחרי בהאנוי, וייטנאם. פעמיים ביום עוברות הרכבות במרכז העיר, במרחק של סנטימטרים ספורים ממפתן דלתות הבתים.

איך חיים עם זה? התושבים כאן מכירים היטב את לוח הזמנים של הרכבת. בערך בשעה 16:00 וב-7 בערב כל יום, התושבים נבלעים בבתיהם ואז, בחצר הקדמית בה ילדים שיחקו ונשים קילפו ירקות, חולפת רכבת רועשת.
אבל לא באמת חיים עם זה. מספר התושבים שנדרסים ונהרגים בתאונות רכבת, מהווה כ-2 אחוז מכלל מקרי המוות בווייטנאם, אלא שנדרשים יותר מ- 2.2 מיליארד דולר בכדי לשפר את תשתית הרכבות בווייטנאם.
מרבית תאונות הרכבות מתרחשות במעברי חציה וצמתים, במיוחד במעברים שבנויים באופן לא חוקי. נכון להיום יש וייטנאם כמעט 3,200 קילומטרים של מסילות עם כ-6,000 מעברי חציה. עם זאת, רק 1,000 נבנו כחוק ואילו השאר נבנו באופן לא חוקי, כקיצורי דרך פירטיים, על ידי משקי בית שגרים לאורך מסילות ברזל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
ספארי סרייבו: תיירים שילמו כדי לירות באזרחים בבוסניה בשנות ה-90
חדשות
ספארי סרייבו: תיירים שילמו כדי לירות באזרחים בבוסניה בשנות ה-90
  האתר שלנו נתפס כאסקפיסטי ונותן במה בעיקר למעשים היפים והטובים, למרות שסקרנו אצלנו
הרמטיקס מציבה סטנדרט חדש בביטחון הביתי: מערכת נעילה הרמטית בלתי ניתנת לפריצה
חדשות
הרמטיקס מציבה סטנדרט חדש בביטחון הביתי: מערכת נעילה הרמטית בלתי ניתנת לפריצה
  המערכת החדשה, שפותחה על ידי מחלקת המחקר והפיתוח של החברה, מהווה קפיצת מדרגה
המוזיאון המצרי הגדול הושלם לבסוף בגיזה, לאחר 20 שנה
חדשות
המוזיאון המצרי הגדול הושלם לבסוף בגיזה, לאחר 20 שנה
  שטח הרצפה הכולל שלו הוא 81,000 מ"ר, ולדברי האדריכלים הנגהאן פנג, הוא "המוזיאון

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.