הזמר והמוסיקאי Sting ואשתו מפיקת הסרטים והשחקנית Trudie Styler, רכשו את אחוזת כרמי היין הטוסקנית המוזנחת מהמאה ה-16, Il Palagio, הממוקמת 45 דקות דרומית לפירנצה, בשנת 1997 מהדוכס Simone Vincenzo Velluti Zati di San Clemente (השם palagio פירושו ארמון בניב פלורנטיני). לאחרונה, מאוחר מאד משנת הרכישה, הוא סיפר שהדוכס "סידר אותו": הזמין אותו לכוס יין מהכרמים של האחוזה והוא נהנה כל כך עד שרכש את הנכס, אך גילה מאוחר יותר שהיין עצמו לא היה מהאחוזה או אפילו מטוסקנה, אלא יין איטלקי אחר. "זה היה יין מצוין וזה שכנע אותי לקנות גם את הכרמים. רק מאוחר יותר גילינו שהדוכס הגיש לנו ברולו ולא את היין שלו", סיפר הזמר.

 

 

הנושא זכה לפרסום נרחב בתקשורת האיטלקית ובנו של הדוכס מיהר להגיב: “מלבד העובדה שג’נטלמן בעל ניסיון בינלאומי כמו סטינג, לא צריך להתבלבל בין Barolo ל-Chianti, או Nebbiolo עם Sangiovese, שום דבר לא יכול להיות זר יותר לאופי, להרגלים, להתנהגות של אבי, במילה אחת, לרוחו, מאשר להתנהג כמו ברמן נוכל” הוא המשיך ואמר “אבי חי עד 2012, אז סטינג יכול היה להספיק לאפשר לו להשיב אישית על החשדות שהעלה, אבל במקום זאת, בחוסר תום לב, סטינג החליט לעשות את זה a babbo morto כמו שאומרים בטוסקנה, כשהאב מת.”
כך או כך, כנראה שסטינג הצליח להתגבר על התחבולה, לאחר שראה שהמבקרים באחוזה מרוקנים את מחסני היין שלה “אז החלטנו לנקום בדוכס ולהראות שאפשר לייצר יין מצוין גם מהכרמים ב-Il Palagio. כך שכל ההרפתקה הטוסקנית שלנו הייתה באמת דרך להחזיר לעצמנו את ההשקעה”, אמר הזמר.
כיום בני הזוג מייצרים כ-150,000 בקבוקי יין בשנה – מבעבע, לבן, רוזה ושלושה אדומים – המיוצרים מזני ענבים מקומיים ובינלאומיים אורגניים.
בווילה Villa Palagio גם חדרים לנופש, המציעים נוף של הכרמים של בני הזוג ושל גבעות קיאנטי שמעבר; לבקשת בני הזוג, שחשבו שמראה האחוזה “קשוח ועקר”, עיבתה אדריכלית הנוף Arabella Lennox-Boyd את הצמחייה, העניקה לאחוזה מראה פיוטי ורומנטי יותר והחייתה את הטבע הפסטורלי של האחוזה, בהתאמה ללקוחותיה שוחרי איכות הסביבה, כדי להבטיח שהאחוזה המשתרעת על פני 900 דונם והכרמים הביו-דינמיים שלה יניבו את התוצרת שלהם – לבנדר תוצרת בית ושמני זית, דבש ויינות נמכרים תחת התווית Il Palagio.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
כדאי לעלות לרגל: מדרגות הרחוב האומנותיות היפות בעולם
מקומות
כדאי לעלות לרגל: מדרגות הרחוב האומנותיות היפות בעולם
ביירות, לבנון: קבוצה קטנה של מעצבים בשם Dihzahyners, אשר שמם לקוח מאיות פונטי של
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
מקומות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
מקומות
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*