המעצבת ההולנדית Anouk Wipprecht מספרת לנו על הכלים הדיגיטליים בהם היא משתמשת, ליצירת אוסף של שמלות אינטראקטיביות ליצרנית המכוניות אאודי. אוסף אופנת Wipprecht למותג הרכב הגרמני, מורכב מארבע שמלות מודפסות 3D המשלבות טכנולוגיה הנמצאת בתוך מכונית הסלון אאודי A4.

 

 

הבגדים מגיבים לקהל: שתיים מהיצירות כוללות חיישני חניה, הגורמים לשמלה להבהב כאשר אנשים מתקרבים אליה. שמלה אחרת מכילה 60 נוריות מפנסי המכונית, אשר פולטים הבזק מסנוור כאשר הן נדלקות. שמלה אחרת כוללת משטח לבן זוויתי, אשר נועד לשמש כרקע להקרנה ויוצר אשליה שהיא בתנועה כל הזמן. “הרעיון שאת יכולה לקבל שמלה שתמיד משתנה”, מסבירה המעצבת.

 

Annouk-Wipprecht-3D-printed-fashion-collection-for-Audi_dezeen_09

 

Annouk-Wipprecht-3D-printed-fashion-collection-for-Audi_dezeen_07

 

Smoke-Dress-by-Anouk-Wipprecht_dezeen_02

 

שמלת העכביש כוללת סדרה של רגליים דינמיות, אשר מגנות על המרחב האישי של הלובשת אם מישהו מתקרב יותר מדי ואילו שמלת העשן מקיפה את הלובשת בענן של ערפל.

 

Annouk-Wipprecht-3D-printed-fashion-collection-for-Audi_dezeen_06

 

Spider-Dress-by-Anouk-Wipprecht_dezeen_01

 

Annouk-Wipprecht-3D-printed-fashion-collection-for-Audi_dezeen_02

 

Annouk-Wipprecht-3D-printed-fashion-collection-for-Audi_dezeen_03

המעצבת השתמשה בתוכנת Autodesk 3D בעיצוב השמלות.היא סרקה את הגוף של הדוגמניות באמצעות מצלמה 3D שפותחה על ידי אינטל ויישמה את הנתונים לפני ההדפסה, בכדי להבטיח שכל שמלה מותאמת באופן מושלם.

 

Annouk-Wipprecht-3D-printed-fashion-collection-for-Audi_dezeen_11

 

Annouk-Wipprecht-3D-printed-fashion-collection-for-Audi_dezeen_12

 

dezeen_Intimacy-2-0-by-Studio-Roosegaarde-with-Anouk-Wipprecht_1
Wipprecht בעלת מוניטין בשילוב אופנה בטכנולוגיה בדרכים מעניינות. בשנת 2012, היא יצרה סדרה של שמלות שהפכו שקופות כאשר עלו פעימות הלב של הלובשת.

 

Anouk-Wipprecht-portrait_dezeen_01

 

“אני חושבת שאנחנו חיים בעידן סופר מעניין, כי בדרך כלל היית מעצבת אופנה או מהנדסת או אדריכלית, אבל עכשיו הדור שלנו יכול להיות באמת פתוח להיות הכל, להיות באמת בין-תחומי”, היא מסבירה.

לכל הכתבות בקטגוריית וידאו
+כתבות מומלצות
מומחי השטיחים של ישראל
וידאו
מומחי השטיחים של ישראל
הפרויקט החל בקמפיין גיוס מומחים ברשתות החברתיות, במטרה למצוא מומחי שטיחים שישתתפו בתכנית טלוויזיה
על עיצוב בתי מלון, עם מיכאל אזולאי
וידאו
על עיצוב בתי מלון, עם מיכאל אזולאי
  הפרק עוסק בעיצוב פנים במלונות, עם המעצב מיכאל אזולאי, המסביר כיצד הוא משתמש
מציאות מדומה
וידאו
מציאות מדומה
הסטודיו היפני לאמנות קולקטיבית TeamLab, מותח את גבולות המציאות המדומה (virtual reality) למחוזות כמעט

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*