חלונות, תריסים, דלתות חוץ, דלתות פנים והאביזרים הנלווים לבניינים לשימור ולבתי יוקרה - נגה נגרות מעניקה מענה למפרט השימור ולבתי יוקרה וזאת מבלי לוותר על האיכויות הגבוהות ובעמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים

מלון רנומה. טרומפלדור 4-6 תל אביב. צילום: שי גיל

 

חברת נגה היא החברה הגדולה והמובילה בישראל לחלונות, ויטרינות, דלתות ותריסי עץ, כנף, הרמוניקה, גלילה והזזה. לחברת נגה יש מעל 8 פרופילים שונים של מסגרות לחלונות ואין סוף אפשרויות ליצור דלתות לפי דרישת הלקוחות. נגה נגרות הוסיפה וגם לקחה על עצמה את הטיפול האקוסטי והטרמי בהתאמה לכל מבנה, לפי חזיתות וכוון אוויר. אין לחברה הגבלות בביצוע וזיגוג החלונות לפי דרישת הלקוח והמתכננים.
את חלונות העץ של נגה נגרות, אפשר למצוא כיום בפרויקטים לשימור, המקפידים להיות נאמנים לתיק התיעוד של השימור וגם בבתי יוקרה, המבקשים צביון חם וייחודי. נגה נגרות מוכרת על-ידי מיטב האדריכלים, כיצרנית לחלונות עץ הטובים והמתקדמים ביותר בעולם.

 

מלון רנומה, טרומפלדור 4-6 תל אביב. צילום: שי גיל

 

רחוב ברזילי פינת החשמל, תל אביב. צילום: גלעד רדט

 

נגה מעצבת, מייצרת, משמרת ומשחזרת חלונות עץ ותריסי עץ המותאמים לתכנון ולטעמו של הלקוח, תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת בייצור, בהרכבה ובחומרי הגלם. אלה שומרים על בידוד, עמידות גבוהה של העץ, לאחר טיפול מכין, צביעה והתאמת המוצר לתנאי האקלים בארץ ולתקנים בינלאומיים מחמירים.
הניסיון העשיר של נגה בטיפול במבני שימור לפי דרישות מחמירות ובשחזור מדויק של מבני עבר, כמו בתי המלון נורמן, מלון W ומלון מונטיפיורי לדוגמא, עודד את נגה לפתח טכניקות טיפול בעץ המעניקות לעץ את המראה העתיק ומגנות עליו לשנים ארוכות, מבלי לוותר על יתרונות הבניה המודרנית.

 

ניצנה 13-11 מתחם נגה. אדריכלים: קימל אשכולות. צילום: גלעד רדט

 

מלון דריסקו. צילום: אסף פינצ’וק

 

כל אלה מסתכמים באומנות ייחודית המתאימה ללקוחות עם דרישות גבוהות לעיצוב, לגימור ולהתקנה ומעל הכל, לייצר עבור האדריכל כל פנטזיה שנרקמת עבור מבנה חדש. ההקפדה על תקני איכות אירופיים מחמירים, מאפשרת
את פעילות החברה הן בארץ והן מעבר לים, בקרב מיטב האדריכלים. נגה נגרות מחזיקה בבעלותה מפעל באירופה, העומד בתקנים מחמירים של האיחוד האירופאי ובו מייצרים עבור הלקוחות את כל האלמנטים הדרושים לשחזור משלב העיבוד ועד למוצר הסופי. המפעל מייצר חלונות, תריסים, דלתות, תיבות דואר וכל קו עיצובי שקיים בתכנית המקורית של הבניין, המאפשרת לאדריכל ליישם שחזור זהה לתכנית.
כל מערך הייצור ההפצה וההתקנה מותאם לתנאי היצור הירוקים המחמירים. משלב גידול העץ, דרך עיבוד הגזע הדבקתו וצביעתו – בחומרים ידידותיים לסביבה שאינם פולטים רעלים וכימיקלים לאטמוספרה.

 

לילנבלום 14 . צילום: עמית גרון

 

לילנבלום 14 . צילום: עמית גירון

 

בית פרטי. עיצוב: רויטל אינדיק ראובני, צילום: הילה עידו

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
ההר Fanjing Mountain בסין
מדריך
ההר Fanjing Mountain בסין
השמורה היא אתר בודהיסטי קדוש, בעל יופי טבעי, עם תצורות סלע יוצאות דופן ומגוון
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
מדריך
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
המקום מפורסם גם בזכות השקיעות המרהיבות שלו, שנראות טוב יותר מהבר Rock Bar האייקוני
בקתת הנופש Aura House בבאלי
מדריך
בקתת הנופש Aura House בבאלי
הוייב הוא של יוקרה בת קיימא, בתוך מבנה טרופי מדהים מבחינה אדריכלית, מעוצב כולו

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*