טכנולוגיות לזיהוי תוי פנים של אנשים, מחליפות במקומות רבים את הטכנולוגיות הישנות של זיהוי דרך טביעות האצבע, חתימות היד וכדומה. חברות ענק בסין, למשל, מנהלות את רישום הנוכחות של הפועלים והעובדים הנוהרים באלפים, למפעלים ומלמקומות העבודה שלהם - באמצעות סריקת תוי פניהם.

קיימות חברות אשר מבצעות מיון ראשוני של מועמדים לעבודה, באמצעות סריקת תווי פניהם, מה שעורר דיון, על הסכנה שבעירוב שיקולים מוטים או גזעניים, בגיוס המועמדים בצורה זו.
ועתה אנחנו מתבשרים גם על האפשרות לשלם באמצעות תווי פנינו.
ענקיות הטכנולוגיה הסיניות משכנעות אנשים לחדול מביצוע תשלומים באמצעות הסמארטפונים שלהם, ופשוט לשלם באמצעות זיהוי הפנים שלהם.

 


החברות מתקינות צגים לזיהוי תווי פנים, בנקודות מכירה קמעונאיות ברחבי סין. כל חברה כזו מסוגלת לסרוק בממוצע מ-700 מיליון משתמשים פעילים בסין – במכונות תשלומים שמזהות תווי פנים כתחליף לקופאיות.
מכשירי זיהוי תווי פנים שבאמצעותן ניתן לבצע תשלומים, הותקנו במכונות מכירה אוטומטיות, בחנויות מכולת ואפילו בבתי חולים ברחבי המדינה. מכשיריהן של שתי החברות מכילים מצלמות תלת-ממד שקולטות מספיק פרטים בתווי הפנים כדי לבצע את הזיהוי.
סין נמצאת בחזית פיתוח טכנולוגיית זיהוי תווי הפנים, שמשמשת כעת לכל דבר – החל מפיקוח ממשלתי ותאגידים על אזרחים ועובדים, ועד להפעלת מכשירים שמספקים נייר טואלט בשירותים ציבוריים.
רשת המאפיות הסינית Wedome משתמשת במכשירי התשלום מבוססי זיהוי תווי הפנים החדשנית ביותר מ-300 מסניפיה הקמעונאיים, ובנקודות מכירה נטולות קופאיות – בהן יכולים לקוחות לאסוף עוגות ולחמים ממדפי התצוגה ולבצע את התשלום בעצמם.
לדברי משווקות המכשירים, יש חנויות ש-70% מהלקוחות בוחרים לשלם באמצעות סריקת תווי פניהם.

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*