על רכס הר בהתמזגות עם נוף מרהיב, נמצא צימר 'וילטה' שהמשחק בין החוץ לפנים הוא כל מהותו. מפתחי ברזל גדולים מכניסים את הטבע פנימה ויחד עם תקרת עץ גבוהה יוצרים הרגשה פראית בחלל קטן.

 

בני זוג שהגיעו לנפוש במתת שבגליל העליון התאהבו ביישוב הקהילתי והחליטו להשתקע שם. הם עזבו את חייהם בשרון ורכשו מגרש, שם בנו את בית חלומותיהם ולצידו צימר יוקרתי ויפיפה. מי שהתגייס למשימה הוא חברם הטוב קובי חליפה, מעצב ראשי בחברת ‘ארטפרו’ מפתחי ברזל.

 

 

 

המגרש שוכן בקצהו של היישוב ונהנה מכל הטבע שיש למקום להציע ולכן תכנן חליפה את הצימר כך שיהיה עטוף מכל כיוון במפתחי ברזל עצומים המכניסים את הנוף העוצמתי פנימה. התחושה היא ששוהים בטבע אינסופי.
“הנוף כאן הוא יוצא דופן ולכן היה מתבקש להכניס אותו פנימה במלוא העוצמה ולטשטש את הגבול בין החוץ לפנים על ידי מפתחי ברזל היוצרים מראה ייחודי”. מסביר חליפה.

 

פרקט עץ כהה מחפה את הרצפה ומעניק תחושה אינטימית חמימה. תקרת עץ גבוהה משולבת קורות עץ מתמזגת עם מפתחי האינסוף ויוצרת תחושה של מרחב. העיצוב כאן מוקפד ומשלב עבודות ברזל מבית ארטפרו, אשר בשילוב עם העץ הדומיננטי יוצרים מראה מנצח.

 

 

במרכז החלל נמצא אזור הסלון ובו ספה מפנקת בצבע אפור בהיר ומתחתיה מונח שטיח התוחם את אזור הישיבה ומעל שנדליר המשלים את המראה הרומנטי. מאחורי הספה נדנדה מעץ הנמתחת מהתקרה ומעניקה תחושה של חופש והנאה. ביחידה גם מטבחון מאובזר ומקומות ישיבה, וכן פינת אוכל עגולה ואינטימית. חדר השינה מוקף גם הוא חלונות גדולים ונהנה מתפאורה ירוקה להפליא. בחירת החומרים המדויקים והאור הטבעי שנכנס דרך המפתחים הופכים את הצימר לחלל נעים וטבעי.

 

 

אם רוצים לגעת בנוף עוד יותר, כל שצריך לעשות הוא לצאת למרפסת הדק המרהיבה ובה ג’קוזי ספא גדול ומפנק בשורה ראשונה לנוף הפראי. שביל אבנים עטוף עצים תוחם את הצימר ובו גם בריכה אקולוגית קטנה, כחיבור לטבע. שם גם ניצב שולחן אוכל קטן וכיסאות עשויים ברזל, בהמשך לקו העיצובי של הצימר ועליו ניתן לאכול ארוחת בוקר או להנות מכוס יין אל מול הנוף.

עיצוב: קובי חליפה
צילום: אלברט אדוט

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים ישראלי
+כתבות מומלצות
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
עיצוב פנים ישראלי
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
  דבר המתכננת: הבית בן שתי הקומות, בשטח של כ-160 מ”ר. בקומת הקרקע מיקמתי
גם דירת מגורים, גם סטודיו לצילום וגם בוטיק אופנה / ליעד יוסף
עיצוב פנים ישראלי
גם דירת מגורים, גם סטודיו לצילום וגם בוטיק אופנה / ליעד יוסף
  מה שנכון לניו-יורק, לונדון וברלין נכון גם לבת-ים: באזור התעשייה הדינמי והומה האדם,
בית פיקסל / אנדרמן אדריכלים
עיצוב פנים ישראלי
בית פיקסל / אנדרמן אדריכלים
  מיקום: תל אביב, ישראל שנת בניה: 2022 צילום: עמית גירון      

2 תגובות

  • מיטל בן שושן הגיב:

    מעוניינת מיטל 052-2622675

  • דודו רגב הגיב:

    חלום של פרוייקט כל הכבוד על היוזמה מדהים
    טוב יותר מכל מלון ,בהזדמנות נבקר,
    האם יש חלקה נוספת ? או מבנה שנתן לשפץ.
    תודה ובהצלחה.

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*